Obchodní a dodací podmínky

Upozornění

Náš obchod prodává zboží od zahraničních dodavatelů. Design monoski a velikosti nejsou vždy dostupné skladem.

Před vystavením faktury vždy ověřujeme konkrétní dostupnost vybraného zboží (velikost/design/cena). koncové ceny zboží se mouhou měnit na základě pohybu kurzu Koruny a Eura.

1. OBJEDNÁVKA A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje. Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu.
Společnost Ing. Ondřej Wretzl, provozovatel obchodů www.monoski-shop.cz prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně. Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávku vyřizujeme do 24 hodin. Potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem. O dalších krocích budete vždy infomování e-mailem. E-mail bude obsahovat i údaje potřebné k zaplacení zboží. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) budeme kontaktovat telefonicky.

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to výhradně na stránkách našeho obchodu v sekci Objednávky, která je dostupná po přihlášení.

Objednávka bude také zrušena, pokud nebude platba za zboží připsána na firemní účet do 5 dnů.

4. CENY, PLATBA, DOPRAVA, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny. Spotřebitel objednává zboží za ceny uvedené na tomto serveru ve chvíli definitivního potvrzení objednávky. Pro kontrolu obdrží spotřebitel do 24 hodin potvrzující email.  Prodávající si vyhrazuje právo změnit technické parametry výrobku a barvy v zájmu zlepšení jeho vlastností bez předchozího písemného upozornění.

  • Převodem - platbu provedete bankovním převodem na náš účet. Objednávka je po připsání platby na náš účet realizována s Francouzským výrobcem.

Objednané zboží Vám doručíme na území České republiky:

  • obchodním balíkem České pošty, za tuto službu bude připočteno k celkové ceně zásilky balné a poštovné v ceně uvedené u objednávky
  • zaslání přepravní službou
  • po dohodě předem je možné dojednat přepravu zboží přímo obchodem, zde je nutná dohoda předem emailem. Tato služba je účtována na základě dohody, doprava je pak na faktuře účtována dle platného ceníku. Prodávající si vyhrazuje právo měnit podmínky tohoto způsobu dopravy. Při využití tohoto způsobu doprava je nutná platba předem.

Ke všem zaslaným zásilkám je účtováno poštovné/přepravné dle aktuálního ceníku přepravce a balné ve výši 80,- Kč.

Při objednávce zboží nad 15 0000,- Kč poštovné ani balné neúčtujeme.

Česká pošta 300 Kč
PPL 350 Kč
Osobní odběr ZDARMA
Doprava e-shopu SMLUVNÍ CENY
Balné 80 Kč

* ceny platné od 1.10.2011

 

Podmínky přepravy společností Česká pošta:

  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty;
  • prostřednictvím České pošty zasíláme pouze zboží do celkové hmotnosti 15 kg.

5. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 10 do 30 pracovních dnů pro všechny způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí
  • zboží se již nedodává
  • u zboží se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží

 V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět do 30 dnůna účet, který kupující uvedl.

7. DODÁNÍ DAŇOVÉHO DOKLADU A ZÁRUČNÍHO LISTU

Daňový doklad je zasílán přímo se zásilkou. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme potvrzený. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad za předpokladu, že obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

8. ODSTOPUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu se zákonem č. 367/2000 má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena:

  • odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné
  • vrácení zboží musí být zadané ve Vašem profilu na stránkách našeho obchodu. Možnost vrátit zboží je možné po rozkliknutí objednávky ve Vašem profilu po přihlášení. Dále se řiďte instrukcemi uvedenými ve vytvořeném PDF průvodním dopise
  • pokud bude zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět zabaleno v jiném obalu, ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo odmítnout odstoupení od smlouvy nebo požadovat kompenzaci
  • poštovné a balné a náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník
  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

9. REKLAMACE A ZÁRUKA

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním;
b) nesprávným použitím výrobku;
c) nesprávným skladováním.


Postup při reklamaci:

  1. informujte nás písemně o reklamaci  e-mailem před odesláním zboží na reklamaci
  2. zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.
  3. o průběhu reklamace Vás budeme informovat e-mailem
  4. o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně emailem.

 


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Anketa

Chtěli byste si to zkusit??

  • Ano:
    72
  • Ne:
    14

Reklama